diumenge, 13 de novembre del 2011

Entrenament a la Calderona

Entrenament a la Calderona amb punt de partida i final a Serra, que aprofitarem per a recorrer part del trail running "K25 de la Calderona", en el que esperem participar.

Manu a la Font de Deula
En un dia que amençava amb ploure inmenentment, ens desplaçarema a Serra (Camp de Turia), en ple centre del Parc Natural de la Serra Calderona, amb el ja imprescindible impermeable, donat que portem unes setmanes seguides, en les que o fas us d'ell o et quedes a casa veguent com plou. Qui diu que a València no plou prou?, XD

Inici que efectuem en direcció a Ermitans de 625 metres, cim que no presenta massa dificultats i al que es pot arribar cuasi trotant fins la part més alta, no obstant, una vegada rebasat el seguent cim a asolir es el Sierro, de 735m, on la pujada es d'un acusat desnivell i prou tècnica. Al cim es troba un refugi vivac i una creu que corona el mateix Sierro.
Lloc on aprofitarem per a recuperar forces amb unes barretes energètiques i descansar el justet, que amb la humitat que feia era cuasi millor estar corrent que parat i agafant fred.

Manu arribant a Rebalsadors

Arribem a la part final del entrenament, el cim Rebalsador, de 798m al que s'accedeix per una senda d'ascenció progressiva que permet trotar però on els seus ultims 100 metres, apx., la verticalitat es fa patent i només amb bones cames pots arribar corrent.

Finalment i despres de correr cuasi 20 km, en unes 3 hores i poc, i salvar un desnivell positiu de de poc més de 1000 metres, arribem al punt de partida, Serra.